,

Šī infografika liks Tev apzināties, ka nekad nav par vēlu

pusmūža krīze, nekad nav par vēlu

Šis ir neliels motivējošs stāsts par cilvēkiem, kuri, neskatoties uz savu vecumu un pastāvošajiem sabiedrības stereotipiem, ir mērķtiecīgi realizējuši savas idejas un sapņus.

Hārlis Džordīns savu aizrautību ar spēļu stikla bumbiņām sāka sešu gadu vecumā. 2011. gadā, Hārlijs tika atzīts par pasaules jaunāko uzņēmuma vadītāju. Tad viņam bija tikai astoņi gadi. “Marbles” ir mazas, sfēriskas spēļu bumbiņas, kas visbiežāk tiek gatavotas no stikla.  Hārlisa kompānija “Marble King” šīs speciālās stikla bumbiņas pārdod par cenu līdz pat 1000 ASV dolāriem. Bet ja tu neesi tāds kā Hārlijs un nevari atrast savu aicinājumu jau būdams tik jauns? Reti kurš cilvēks zina, ko vēlas jau agrā jaunībā. Bieži mēs to nezinām pat pēc skolas beigšanas un arī pat tad, kad esam sākuši strādāt. Beigu beigās attopamies, ka nemaz nedarām to, ko mīlam. Bet tas nekas! Savu aicinājumu tu vari atrast jebkurā dzīves posmā, jo “nav labāka laika par tagadni”.

Džefrijs Brotmans savas lielās pārtikas noliktavas “Costco” darbību sāka 40 gadu vecumā. Tieši tā – 40! Vai esat dzirdējuši, cik daudz cilvēki ir teikuši, ka ja neko nesasniegsi līdz 40 gadu vecumam, tad, iespējams, nesasniegsi vispār? Ja Brotmana kungs tam ticētu, daudzi amerikāņi tagad neiepirktos un neiegūtu vērienīgas atlaides devītajā lielākajā pārtikas mazumtirdzniecības kompānijā pasaulē.

Taču Mr. Brotmans nav vienīgais cilvēks, kas atklāja sevī ģēniju pēc 40.

1904.gadā, 43 gadu vecumā, Henrijs Roiss atklāja savu kaislību, izveidojot Rolls-Royce brendu kopā ar savu partneri Čāriju Roisu. Ja kādam vēl nav zināms, tad Rolls-Royce ir galmūru automobiļu brends, kas mūsdienās ir atpazīstams visā pasaulē.

Vēl joprojām neesi pārliecināts? 44 gadu vecumā, Sems Valtons uzsāka Walmart brenda impēriju, zināmu arī kā “Wally world”. Tas ir publisks amerikāņu mazumtirdzniecības veikalu tīkls. 2014. gadā, Walmart tika ierindots 19 vietā Forbes sarakstā, kā viens no vērtīgākajiem brendiem pasaulē. Tas ir arī lielākais privātais darba devējs ar vairāk nekā 2 miljoniem darbinieku, tādējādi titulēts kā lielākais uzņēmums pasaulē.

Saraksts var turpināties vēl un vēl. Patiesībā, ir vēl daudz citi neticami piemēri, kas ir iekļauti infografikā, kuru vari aplūkot augšā.

Vēl joprojām  domā par to, ka ir par vēlu un ka neatradīsi savu aizraušanos? Tas ir skaidrs, ka novērtē sevi par zemu, taču tas nav tā vērts! Padomā par to, cik daudz pasaulē ir produkti un pakalpojumi, kurus esam iemīlējuši un padomā arī par to, cik vecs ir bijis cilvēks, kurš tos izgudroja! Izskatās, ka Tev vēl ir ļoti daudz laika. Uz priekšu!