Tā vietā, lai padotos neveiksmju priekšā, mācies no pasaulē slavenāko uzņēmēju piemēriem, kā rast risinājumus dažādās situācijās.
Viņu risinājumi ir bijuši dažādi, taču tos visus vieno līdzīgi principi:
- Nekad nepārstāj mēģināt – padošanās nekad nerezultēsies panākumos.
- Izmanto katru iespēju.
- Koncentrējies uz savu mērķi, bet paplašini savu redzesloku.
- Uztver katru kļūdu kā mācību.
- Esi pacietīgs.
Mācīsimies no slavenu uzņēmēju piemēriem.
Miltons Heršijs (Hershey’s)
Heršijs atvēra trīs saldumu kompānijas dažādās pilsētās, bet tām visām neizdevās gūt panākumus. Viņš mēģināja atkārtoti atvērt Lankasteras Karameļu Kompāniju, jo karameles bija to laiku populārākais kārums. Pēc laika viņš to pārdeva, lai uzsāktu Hershey’s kompāniju, jo viņš ticēja, ka šokolāde ir saldumu industrijas nākotne.
Tods Greivss (Raising Cane’s)
Greivsa vistu pirkstiņu restorāna biznesa plāns tika noraidīts no viņa universitātes profesoru, kā arī banku puses. Viņš nepadevās un strādāja ļoti garas stundas (pat 90 stundas nedēļā), lai sakrātu naudu un pats atvērtu savu pirmo restorānu.
Ērls Silass Tupers (Tupperware)
Tupera pirmais bizness bankrotēja, un viņš knapi atrada darbu Lielās Depresijas laikā. Viņš tika pieņemts darbā DuPont Ķīmijas kompānijā, kurš viņš radīja savus pirmos konteinerus un uzsāka tos tirgot visur, kur vien iespējams. Viņa pārdošanas rādītāji bija zemi par spīti lieliskajai kvalitātei un dizainam. Beigu beigās viņš izmēģināja jaunu pieeju – Tupperware produktu prezentācijas – ballītes, ko viņam ieteica viens no kolēģiem.
Osmans Minkara (CIG Capital Advisors)
Minkara, uzsākot darbu American Express, iemācījās veikt vairāk pārdošanas darījumus un attīstīja līdera prasmes. Viņš uzsāka savu kompāniju, izmantojot savus uzkrājumus, taču drīz vien viņš zaudēja gan finansiālos atbalstītājus, gan klientus, kas pārgāja pie viņa konkurentiem. Tā vietā, lai padotos, Minkara izvēlējās pilnībā pārveidot savu biznesu, mainot mērķauditoriju un izveidojot unikālu pakalpojumu sēriju. Pašlaik viņa kompānija ir vairāk nekā 200 miljonu dolāru vērta.
Niks Vudmens (GoPro)
Vudmens uzsāka uzņēmējdarbību divas reizes un abas izgāzās. Viņam nācās atgriezties dzīvot vecāku mājās, pirms viņš mēģināja vēlreiz un atdeva sevi visu GoPro attīstībai, kas nu pārvērties par neticamu veiksmi.
Saimons Kauels (American Idol, X-Factor)
Kauels strādāja daudzos dažādos darbos kopš 15 gadu vecuma, līdz viņš atklāja savu īsto kaislību – mūzikas producēšanu – kad viņu pieņēma darbā EMI Mūzikas Izdevniecība. Viņa pirmā neatkarīgā izdevniecība izgāzās gada laikā. Viņš sāka strādāt mazā mūzikas kompānijā, kurā palika 8 gadus, lai sakrātu naudu un atmaksātu viņa milzīgos parādus. Tad Kauels turpināja strādāt ar mūzikas talantiem, līdz beidzot viņam izdevās radīt savas veiksmīgākās franšīzes.
Lai kļūtu par veiksmīgu uzņēmēju: nekad nepadodies
Pastāv simtiem līdzīgu stāstu šiem, taču tie visi iemāca vienu svarīgu mācību: nekad nedrīkst padoties.
Ja tava ideja neizrādās veiksmīga, neej pa to pašu ceļu. Izmēģini jaunu pieeju un mēģini vēlreiz.